Politica de retur
Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile – conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: “consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”.
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice. In cazul persoanelor juridice se pot face schimburi produse sau vouchere cu contravaloare produselor in functie de caz.
Potivit legislatiei in vigoare, CLIENTUL persoana fizica isi poate exercita dreptul de retragere din CONTRACT in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesie a PRODUSELOR.
In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.
In cazul in care CLIENTUL persoana fizica sau juridica vrea sa anuleze comanda sau sa returneze produsele livrate in cadrul termenului legal, solicitarea se va face in scris prin formularul de contact si telefonic . In cazul in care COMANDA este achitata, furnizorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data primirii produselor returnate.
Furnizorul isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate CLIENTULUI persoana fizica cu valoarea care rezulta din manipularea PRODUSELOR, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii PRODUSELOR.
Costurile de transport pentru restituirea produselor sunt suportate de cumparator
Produsele care necesita instalare, montare, codare software sau orice modificare electrica sau adaptare a produselor fara a fi facuta de o persoana specialiazata si inregistrata fiscal in domeniul auto nu beneficiaza de garantie sau de posibilitatea de retur. In acest caz este nevoie de dovada efectuarii montajului intr-un atelier auto pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj)
Daca produsele returnate:
– au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
– nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
– sunt lipsite de accesoriile si componentele originale
– prezinta urme de montaj, vopsire, modificari
Atunci in aceste situatii descrise mai sus vi se va comunica(daca exista) si costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse in vanzare.
Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (functionale in parametrii normali, sa contina toate accesoriile, cu etichetele intacte iar ambalajul de preferabil sa fie cel original). Orice zgarietura, uzura sau montaj incorect vor fi decontate partial sau trimise inapoi la destinatar cu costurile de livrare pe ramburs. Orice defect , lipsa produse sau accesorii in colet se raporteaza de catre client in primele 24 de ore de la livrare.
Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate.
Ulterior va vom comunica statusul returului.